Verónica Galindo

Directora de l’Escola de Música Cromàtica.

Comença els seus estudis musicals als 6 anys de la mà del seu avi Joaquin Galindo, també músic. Més endavant continua la seva formació en l’escola de música de Traiguera on cursa el grau elemental. Estudia grau mitja al Conservatori de Tarragona, i finalitza el grau superior de flauta travessera l’any 2001 al Conservatori Superior de Música de Castelló Salvador Seguí . Continua formant-se assistint a cursos de perfeccionament de flauta travessera, també realitza diferents cursos de direcció de banda, interpretació de música barroca, direcció coral …etc. Estudia el Curs d’adaptació pedagògica en la Universitat Politècnica de Catalunya.

Des de ben petita comença a fer concerts, primer amb la banda de música de Traiguera, més endavant amb duets de vent i també flauta- piano. Des dels 9 anys va ser membre de la Coral de Sant Jordi (Castelló). L’any 1997 comença a exercir la seva professió de professora de música a les escoles de música de Traiguera, La Jana, Rossell, Càlig i Cervera del Maestre. L’any 2004 es fa càrrec de la direcció de la Coral de Sant Jordi agafant el relleu al seu avi. Ha estat membre de l’orquestra simfònica de la Diputació de Tarragona, membre de diferents formacions de música de cambra i també ha tocat en l’estrena d’una de les obres composades per Carlos Santos (compositor de la fanfarria de la Cerimònia inaugural dels jocs olímpics de Barcelona 92) juntament amb altres artistes i el propi compositor.

L’any 2008 funda juntament amb Juan Martin l’Escola de Música Cromàtica.

Actualment és professora de música de secundaria, cantant en el grup Rising Core i directora de l’Escola de Música Cromàtica.