L’ escola

La nostra filosofía

L’escola de música Cromàtica és una escola per tothom. Tothom que vulgui cantar o tocar un instrument o perfeccionar. És una escola familiar, on la finalitat del equip de professors que la formem és que els alumnes gaudeixin de la música, aquesta és la meta més important de l’escola. Tot i així , per als alumnes que vulguin obtenir una titulació els oferim les classes i la preparació que necessiten per fer proves d’accés i preparar exàmens .

Així que si t’agrada la música i sempre has volgut tocar un instrument o cantar, en Cromàtica trobaràs la teva escola. Si t’agrada la música només cal que comencis.

El nostre mètode d’ensenyament

A diferència de les escoles de música tradicionals, nosaltres oferim la possibilitat de començar a tocar un instrument des del primer dia de classe, ja que no hi ha cap tipus d’obligació en cursar estudis previs de llenguatge musical.

És per aquesta raó que els nostres alumnes, des del primer dia podran començar a gaudir del instrument que vulguin aprendre a tocar. El professor els anirà donant tota la teoria necessària per aplicar-la directament al instrument. D’aquesta manera l’aprenentatge teòric i pràctic van de la mà.

També caldria destacar la no imposició d’estil musical a l’hora de formar als alumnes, ja que nosaltres creiem que no cal passar per cap estil concret per saber tocar un instrument , sinó que és molt més motivador per l’alumne poder aprendre a tocar un instrument treballant el repertori que més li agradi.

Tot l’equip de professors de l’Escola de Música Cromàtica són músics en actiu, amb molta experiència en la docència i amplia formació. Tenim a concertistes de música clàssica, membres de agrupacions corals i música de cambra, músics d’estudi, membres de bandes de rock, metal, blues, pop rock, flamenc i jazz.

En Cromàtica volem que els alumnes gaudeixin del món que envolta la música, que puguin dur a terme les seves aspiracions musicals tinguin l’edat que tinguin, per aquesta raó al llarg de cada curs organitzem diverses audicions i concerts d’alumnes.

Si encara no ens coneixes, et convidem a visitar la nostra escola!

Els nostres fundadors

Qui va tenir la idea?

Verónica Galindo
DIRECTORA DE L'ESCOLA - Cant -Flauta Travessera - Iniciació musical
Professora Superior de Flauta travessera, Cantant en Rising Core, professora de música educació secundaria .
Juan Martín jg6
FUNDADOR - Professor guitarra