Danko Compta

Bateria professional amb una trajectòria de 20 anys en directe, estudi i televisió.  També bateria en multitud de bandes i artistes d’estils variats, rock, punk, pop, funk i fusió…

Actualment és el bateria del programa de televisió “Tu Cara Me Suena” de Gestmusic que s’emet a Antena 3.

Ha estat el bateria de l’espectacle de teatre  “40 EL Musical” en el seu període a Barcelona (2010-2011) i la seva Gira Nacional (2011-2012).
Ha actuat en escenaris internacionals com la “International Beatle Week” a Liverpool (The Cavern, Adelphi Hotel) al 2005 o amb artistes com MIchelle Shocked, Sabine Groffmeier, Big John Mills, Steff Nevers, Patrick Glenn, Dave Jorgenson, Shawn Allen, en estils com el Country, el Jazz, Música Clàssica, etc.

Ha estat bateria d’artistes com Enric Verdaguer, Lidia Guevara, Carmen Pendones “GUYI” (La Voz Kids), Coriolà, Pearson, Frank Montasell, Gnaposs.

També és compositor, productor i artista en solitari.
  Té el seu projecte propio homònim “Danko” amb el que ha publicat els discos “Caminos” (2011 – La Cupula Music) i “Principios, equilibrio y… Acción!” (2013 – Temps Record).

Des del 2006 en el camp docent en diferents centres acadèmics de Catalunya.
Sobretot en classes de bateria, però també en classes de Combo (Conjunt Instrumental) i producció/composició.