Juan Martín jg6

Fundador de l’Escola de Música Cromàtica.

Comença a tocar la guitarra als 15 anys. La seva formació és autodidacta, dedicant molts anys a tocar i a aprendre mitjançant vídeos de classes magistrals de guitarristes com Paul Gilbert, Yngwie Malmsteen , John Petrucci entre d’altres. En els seus primers anys d’estudi de guitarra agafa influències dels guitarristes nomenats anteriorment. Tot i això , no trobant el centre on formar-se amb guitarra elèctrica, ja que fins fa relativament pocs anys la formació en guitarra només era clàssica, decideix continuar estudiant i formant-se pel seu compte fins a arribar a adquirir un nivell virtuós amb la guitarra. No només amb l’instrument, el seu interès musical va més enllà i comença a composar, a seguir estudiant harmonia i composició.

En 2008 funda l’ Escola de Música Cromàtica, on la filosofia d’escola és aquella que ell no va poder trobar, una escola on aprendre el que els alumnes volen, sense imposar estils ni metodologies, una escola on tothom pot anar.

Després de més de 20 anys com a professor ha perfeccionat, millorat i confeccionat noves posicions i formes de tocar la guitarra i d’aquesta manera facilitar l’aprenentatge dels alumnes interessats a perfeccionar la tècnica de la guitarra elèctrica.

També a col.laborat a masterclasses de grans guitarristes com Mattias IA Eklundh, Andy James i Greg Howe.

Desde el 2006 a enregistrat tres àlbums instrumentals (Flying Reindeer, Guitar Farm i Composite) a tocat a la banda Bartok fins el 2013 i despres funda la banda Rising Core amb la que a enregistrat dos cd’s, Rise (2014) i Under Thoughts (2017), actualment estan treballant en el seu tercer cd d’estudi.

Juan també a gravat música per pel.licules, videojocs i anuncis de televisió.

L’any 2018 va ser convidat al NAMM’18 a California on va signar com artista per la marca de Detroit, SCT “Sankuer Composite Technologies” (guitarres de fibra de carboni) i a dissenyat el seu propi model la “RS427 Juan Martin jg6”, els següents anys torna al NAMM 2019 i 2020 per actuar al booth de “Detroit Sound/SCT”.

A l’estiu del 2020 va sortir el seu nou cd instrumental “Composite”.